štvrtok 31. mája 2012

Odličovacie prípravky - Part II.

V prvej časti sme sa venovali odličovaniu očí, v tejto časti sa budeme venovať odličovaniu zvyšku tváre.
Zo "zvyšku" neodlíčenej tváre odstraňujeme make-up, bronzery/lícenky a rúž. Táto druhá časť odličovania je o trošku jednoduchšia, no netreba ju podceniť. V drogériach a na internete môžme nájsť mnoho výrobkov na odličovanie tváre podľa typu pokožky. Na oči je najlepšie používať prípravky na citlivú a suchú pokožku, aj keď máme mastný typ pleti, na očiach to vôbec neuškodí.
Môj typ pokožky je taký zmiešaný. Jeden, dva týždne zmastnie, spravia sa mi čierne pupienky a rozšírené póry, preto vtedy používam na odličovanie Clean & Clear pleťová voda proti čiernym bodkám,ktorá hneď po prvom použití cíteľne sťahuje rozšírené póry a dodáva pleti jemný pocit.Vrelo odporúčam hlavne dievčatám s mastným typom pokožky. Častejšie však používam Čistiace pleťové mlieko PURE&NATURAL od Nivea, ktoré pleť dokonale hydratuje a dodáva jej pocit vlačnosti. A posledné je AB Čistiace pleťové mlieko, ktoré som si kúpila len na vyskúšanie, keďže značku AB som niekedy dávnejšie používala a bola som s ňou spokojná. Toto pleťové mlieko je zlatý stred, najideálnejšie pre citlivú pokožku. Používam ho najmenej, keďže moju pokožku vysušuje. 

Používanie týchto prípravkou je celkom jednoduché. Nanesieme malé množstvo na vatový tampónik a krúživými pohybmi odličujeme tvár, krk a dekolt. Po skončení opláchneme tvár vlažnou vodou a nanesieme krém. Aké jednoduché ! :) 

Aké prípravky používate vy? Ste s nimi pokojné? 
Prajem pekný zvyšok pracovného týždňa ! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára