pondelok 21. mája 2012

Shopping time I. ♥

Krásne pondelkové popoludnie !

Taký krásny a slnečný deň treba aj patrične využiť. Túto vetu som si povedala dnes ráno,a tak sme sa s mojou kamarátkou Adelkou vybrali na nákupy.
Nakupovali sme asi od 09.00 ráno a domov sme sa vrátila niečo po 15.00 hodine. Hneď po nákupoch som si šla oddýchnuť a trošku chytiť bronz na slnko, len nejako nevyšlo asi :D:D:D
Trošku nevydarená fotka :D Ja (vľavo) s Adelkou (vpravo)






















Po takmer celodennom shoppingu  sme zašli na obed do útulnej reštaurácie v centre mesta. Dali sme si cestovinový šalát a k nemu čo iné, ako to, čo je k jedlu to pravé, Coca-colu :D:D

A po vynikajúcom šaláte prišiel na rad dezert- MARLENKA ♥

Tak čo,aký deň/obed ste mali vy? Ja vynikajúci ;) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára