streda 20. júna 2012

ORIFLAME

V minulom poste som sľúbila, že Vám bližšie priblížim kozmetiku Oriflame. Kozmetika Oriflame je prírodná švédska kozmetika, ktorú môžte dostať na internete alebo cez katalógový predaj. O tejto kozmetike som ja osobne počula možno 2 roky dozadu a posledný polrok som si začala cez katalógový predaj objednávať kozmetiku tejto značky. Bola som s ňou mimoriadne spokojná, celkom úprimne, so všetkými výrobkami, ktoré od nich zatiaľ mám. Táto moja spokojnosť pretrvala dodnes, a preto som pár dní dozadu začala s katalógovým predajom aj ja :) Momentálne robím objednávku na 9-tku katalóg a tí z vás, ktorí o tejto značke aspoň počuli, vedia o veľkých zľavách a výhodných cenách, ktoré táto značka ponúka. Každý rok vychádza 17 katalógov každé 3 týždne a myslím si, že ponuka je skvelá. Od vlasovej kozmetiky, cez pleťovú, až po produkty na chudnutie, kozmetiku pre najmenších a mnoho ďalších. Navyše, žiaden výrobok od Oriflame nie je a nikdy nebol testovaný na zvieratách, produkty sú vyrábané z recyklačného materiálu, každoročne prispieva na charitu a naviac je tam 100% záruka spokojnosti, t.zn., že ak si objednáte akýkoľvek výrobok, ktorý vám nejako nesadne, môžte ho vrátiť a vybrať si nejaký iný výrobok v tejto hodnote alebo vám budú vrátené peniaze.
Pre mňa táto kozmetika PALEC HORE a vrelo odporúčam ;)
Na konkrétne produkty budú recenzie neskôr.
Prajem ešte pekný zvyšok dňa :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára