utorok 26. júna 2012

Summer mix

Už sa nám to kráti...Posledné školské dni, hoci sa už neučíme, ubiehajú čím ďalej, tým pomalšie a nudnejšie. Sedieť každý deň v škole do 12.10 nie je žiadna sláva. Trošku sa nám kazí aj počasie, ale to by malo byť v piatok slnečné a veľmi horúce. Cez víkend majú dokonca padať teplotné rekordy! Mnohí z nás sa vyberú na letnú dovolenku niekde k moru alebo len tak na kúpaliská. Tomuto teplému počasiu musíme prispôsobiť aj náš outfit. V lete dávame prednosť sandálikom na pohodlnom korkovom opätku, ktoré sú ideálne nie len na kúpalisko alebo  niekde k vode, ale aj na večerné párty! Ja som si dnes zaobstarala takéto čierne s troma kvietkami. Love flowers ! ♥ 
Tak isto v lete by mali byť naším najčastejším denným odevom veci, ktoré sú príjemne voľné. Obtiahnuté tričká, džínsy, šaty nechajme na chladnejšie počasie a jeseň a hor sa do MAXI odevov. Môžte ich nájsť v každom nákupnom centre či na internete,napríklad tričko na fotke je z H&M.
 A nezabúdajme, že v lete okrem neónových farieb, ktoré ovládli svet, sú "IN" hlavne pastelové farby. Avšak, zazlievali by sme aj krikľavým odtieňom, ak by sme povedali, že nie sú v trende. Aj napriek tomu, stále platí zásada, že nie všetko čo je v trende každému pristane. 




Trend krikľavých a pastelových farieb platí aj v dekoratívnej kozmetike, konkrétne aj v lakoch na nechty. Na výber máme neskutočne veľa druhov rôznych značiek a taktiež cenovej kategórie. Čo sa týka pastelových odtieňov, u mňa najviac zabodovali tie od Essence z kolekcie Nude Glam alebo najnovšej Snow White. Zahambiť sa taktiež nedá ani klasická kolekcia color@go. Taktiež k mojím obľúbeným patria tie od Catrice, Maybelline a S-he. 


Čo sa týka krikľavých farieb, tie sa musím priznať, mám taktiež veľmi rada. Dokonale oživia jednofarebný outfit, v zime mi pripomínajú leto a dokážu aj zlepšiť náladu. 
U mňa sú TOP opäť tie od Essence z kolekcie Color@go, ktoré sú navyše aj rýchlo-schnúce. Sú to výrazná červená, ružová, orandžová, ale aj žltá a mnoho iných. Taktiež v poslednom období u mňa dominuje značka NYC, keďže v ich kolekcii nájdete väčšinou len krikľavé farby lakov. Nesklamali ani Catrice alebo Maybelline. 


No a aké by to bolo leto bez letného parfému? O tých som vám už  písala TU ale mojou najčastejšie používanou v poslednom období je Elite models - Rio glam girl




...Máte aj vy nejaké svoje letné vychytávky, či už laky na nechty,vôňe alebo ste verná tým istým?
Uprednostňujete pastelové alebo krikľavé farby ako trend tohto leta? 
Pekný zvyšok večera :)

2 komentáre: