utorok 10. júla 2012

3 TOP produkty od Catrice

Milujem takéto rána! Zobudím sa na to, ako mi slnečné lúče svietia do tváre, všade pokoj, ticho. Dnešný deň som začala prvý a aj posledný krát rannou kávou. Nieže by to nebolo super, ale nechcem si privyknúť na kofeín už skoro ráno. Ale bol to super pocit, ako z filmu :-D Hneď ráno pri kávičke som rozmýšľala, o čom by som vám dnes tak napísala. Pozrela som sa na svoju skrinku a pohľad mi hneď padol na kozmetiku Catrice. A tak vám dnes predstavím moje 3 TOP produkty od Catrice. 

Prvým je podkladová báza Prime and Fine. Táto báza vám nádherne zjednotí pleť, dokonale prekryje drobné vrásky a rozšírené póry. Neobsahuje žiadne oleje, je bielej farby a rýchlo sa vsaje do pleti. Pleť je potom na dotyk nádherne jemná a hebká. Ja ju používam stále pred nanesením make-upu.Je   vynikajúca aj v tom, že vám vydrží tvárenka/bronzer celý deň, bez toho, aby vytváralo nejaké fľaky alebo škvrny. Ja osobne som mala taký istý problém a odkedy túto bázu používam, problém zmizol.
Zoženiete ju v Dm drogérii za 5,49€. Odporúčam! 




Druhým produktom je Set korektorov All Round. Je veľmi krémový, takmer ako make-up, čiže vyrážky zakrýva 100%-ne. Obsahuje 5 farieb:
BÉŽOVÁ : zakrývanie vyrážok pre najsvetlejší typ pleti
HNEDÁ : zakrývanie vyrážok pre normálny typ pleti
TMAVO HNEDÁ : zakrývanie vyrážok pre tmavý typ pleti
RUŽOVÁ : zakrýva kruhy pod očami 
ZELENÁ: zakrýva červená miesta a popraskané žilky 

U mňa zatiaľ najlepší korektor/y aký som mala,5v1. Kúpite v Dm drogérii za 3,79€


A posledné sú rúže od Catrice, ktoré sú fakt božské! Konkrétne, Rúž na pery Ultimate Shine, ja mám v odtieni 010 Good Nudes. Rúže z tejto kolekcie majú dlhotrvácne a hydratačné účinky, pričom vydžia až 16 hodín. Obsahujú trblietky a z tejto kolekcie si môžete vyberať zo 16-tich odtieňov. 
Dostanete v Dm za 4,29€.



Aký je váš obľúbený výrobok od Catrice? Alebo túto značku nepreferujete?
Pozor pozor! Zajtra končí GIVEAWAY a zajtra popoludní bude vyhlásený víťaz. Veľa šťastia ;)

2 komentáre:

  1. oblíbené mám laky na nehty, opravdu dlouho vydrží a barevná škála je také velká! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidíš, na tie som zabudla, tiež ich mám veľmi rada ;)

    OdpovedaťOdstrániť