štvrtok 5. júla 2012

Let's go to the party!

Leto je v plnom prúde a k letu neodmysliteľne patrí slnko, more, pláž, kamaráti, zábava a letné párty. No čo môže byť lepšie ako stretnutie sa s kamarátmi na letnej žúrke pod holým nebom do skorého rána? A tu vzniká otázka : "Aké líčenie je najlepšie?" Navyše, letné večery sú stále dosť horúce, čiže nahádzať na seba 2 kilá šminiek nie je vôbec dobrý nápad. Ale nechceme prísť ani neupravené. Tak aké líčenie je teda najlepšie? Základom každého líčenia je kvalitná dekoratívna kozmetika. Najlepšiu dekoratívnu kozmetiku zoženiete, jednoznačne, na parfums.sk. Nájdete tu aj mnoho výrobkov z pleťovej kozmetiky na odlíčenie pleti od svetových značiek. Tak poďme si postupne predstaviť TOP produkty na letné líčenie.

Základom každého líčenia je dobrý a kvalitný make-up. Make-upy používame podľa typu pleti. Či už ide o normálnucitlivúproblematickú alebo suchú pleť. Moja pleť je v zime dosť suchá, keďže mráz a zima jej vôbec nerobia dobre. Avšak, ako náhle príde leto, stáva sa z nej zmiešaná. A aký make-up je najlepší na zmiešanú pleť? Mojím favoritom je, jednoznačne, kompaktný make-up od La Roche- Posay Toleriane Teint Mineral. Môžem ho len chváliť! Je určený na normálnu až zmiešanú pleť a je balený v bielej krabičke ( na iný názov nemôžem prísť momentálne :-D ) spolu so zrkadielkom a aplikačnou hubkou navyše. Zakrýva aj drobné nedostatky pleti ako sú vyrážky alebo rozšírené póry a dodáva pokožke prirodzený vzhľad. Navyše, neobsahuje alkohol, nie je parfémovaný a chráni nás pred nebezpečným UV žiarením. Možno ho dostať v 3 odtieňoch : odtieň 11 Light Beigeodtieň 13 Sand Beige alebo odtieň 15 Gold. Hoci som osobne veľkým zástancom názoru, že v lete by sa make-up mal dať bokom, na letnú párty je podľa mňa ideálny. Dostanete ho v 9,5-gramovom balení za symbolickú cenu 18,90€ na parfums.sk

Ja osobne priam zbožňujem viacúčelové kozmetické produkty  a takýmto je aj tvárenka a rúž na pery v jednom MAC Sheertone Blush. Tvárenku/rúž možno dostať v šiestich odtieňoch, ja osobne mám najradšej odtieň Peaches. Ich krémová konzistencia a štruktúra sa zľahka vpije do pleti a pleť je po nanesení veľmi hodvábna a jemná. Navyše, má veľkú výdrž, vydrží aj 2 párty po sebe :-)
Najlacnejšie ju dostanete za 6,90€ v 6-gramovom balení na parfums.sk




Čo sa týka zvýraznenia rias, najlepšie je na leto zaobstarať si vodeodolnú maskaru, ktorú môžete využiť aj počas dňa, napríklad na dovolenke alebo pri vode. Mojím letným favoritom je objemová vodeodolná maskara Mascara Volume Glamour MAX od Bourjois. Vydrží vám bez problémov 16 hodín, kefka je tvarovaná tak, aby zväčšila aj drobné riasy, ako mám napríklad aj ja :-D Vďaka prírodným voskom a extraktom z čiernych perál dokáže vykúzlliť mačací pohľad. Dostanete ju za cenu 7,90€ opäť na parfums.sk

A pre tie z vás, ktoré neobľubujú rúže na pery a celkovo nič výrazné na perách, majú na parfums.sk veľký výber leskov na pery. Mňa veľmi zaujal NouriShine od Mary Kay, ktorý je priesvitný s drobnými trblietkami. A pre tie z vás, ktoré trápia v lete vysušené pery je tu Superbalm od Clinique. Obe nájdete na parfums.sk


Tak čo, aké je vaše ideálne letné líčenie? Používate niektorí z uvedených produktov? Aké sú vaše letné favority?
Prajem ešte pekný deň :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára