utorok 21. augusta 2012

2 tipy na produkty z vlasovej kozmetiky

Ahojte všetci,
dnes by som vám chcela ukázať 2 moje vlasové výrobky, bez ktorých sa takmer každý deň nezaobídem. Na začiatok musím povedať, že moje vlasy sú dosť zvláštne :-D Vlasy si farbím max. 3 krát ročne, takže končeky mám dosť suché so sklonom k lámaniu, ale korienky vlasov sa mi veľmi rýchlo mastnia, tak vlasy si niekedy musím umývať aj každý druhý deň. Je to dosť komplikované :D
Tak prvým produktom je SUCHÝ ŠAMPÓN od Oriflame. Je určený na mastné vlasy, ktoré ako keby "umyl". Čo sa týka vône, je veľmi príjemná, balenie je zeleno-biele, 150 ml. Jeho úlohou je vlasy oživiť ako po čerstvom umytí. Je určené hlavne pre tie baby, ktoré si nestihnú vlasy umyť a ráno sa zobudia s mastnými a spľasnutými vlasmi. Je vynikajúci aj keď sa vrátite zo zafajčeného prostredia a "umyjete" si ním vlasy. Z vlasov vám odstrráni cigaretový dym a nádherne ich prevonia. Aplikuje sa cca 20 cm od vlasov, striekne sa na celú dĺžku cestičky a klasickými pohybmi ako pri normálnom umývaní si vlasy "umyjete". Zároveň mám dojem, že to vlasom dodáva aj objem. Ja ho používam z dôvodu mastných vlasov a myslím si, že to nie je určite zlá investícia. Suchý šampón vyrába už aj Syoss, no ja som ho v drogérii ešte nevidela (možno to bude len mojou nevšímavoťou :D ). Ja som si tento kúpila v Oriflame a cena bola okolo 6€ myslím. Určite neoľutujete ! ;)

A druhým produktom, ktorý používam veľmi, ale veľmi dlho je Nezmývateľný ošetrujúci sprej Superfruit Nutrition od Schaumy. Tento je určený na suché a slamené vlasy. Je to klasický kondicionér v spreji. Čo ma na ňom tak dostalo, že si ho kupujem už veľmi dlhý čas je jeho nádherne prenikavá ovocná vôňa, ktorú som si hneď zamilovala. Brusnice&bobule acai vlasy nielen vyživujú, ale tá vôňa ♥. Uľahčuje rozčesávanie a dodáva vlasom pružnosť. Nanáša sa klasickým nastriekaním, pred použitím sa musí len pretrepať. Dostanete ho v 200 ml balení za cenu okolo 3€. Vôňa, výživa, starostlivosť= 3 v jednom produkte za super cenu. Ak také niečo ešte nemáte, tento vám vrelo odporúčam. Nájdete tam viacero druhov, napr. aj na farbené vlasy, poškodené vlasy atď. 

Aký je váš najobľúbenejší produkt z vlasovej kozmetiky?
Poznáte niektorí z uvedených? 
Prajem ešte krásny utorok!

1 komentár:

  1. s těmito produkty nemam zkušenost ale mam taky velmi suché konečky ... tak to zkusím ))

    OdpovedaťOdstrániť