utorok, 14. augusta 2012

Alverde sale


Ahojte kočky!
No čo ako prázdninujete? Aj vám sa už zhnusilo to "super" počasie čo je vonku? Fúha, nato, že je august je to dosť drsné a keďže ja zimu doslova nenávidím, spôsobuje mi to len melancholickú náladu. Ale verím tomu, že čoskoro sa opäť oteplí a to pravé leto si ešte užijeme! ;) No a čo robím počas takýchto dní? Včera mi konečne prišiel šatník, ktorý som si objednala (nabudúce vám ho určite ukážem ;D ) a triedim si tam oblečenie, konečne som si "zriedila" veci :D Dnes som bola so sestrou doobedu pri lekárke, tak sme si urobili malý trip do mesta, pobehali po obchodoch a zabehli aj do Dm drogérie na Alverde výpredaj, ktorý som vám na blogu už spomínala. Vecičky majú zlacnené o 50%, takže sa určite oplatí ísť. Ja som sa chystala na púder, ktorý bol taktiež zlacnený, ale už ho nemali, škoda :/ 

No moje úlovky sú teda :
 1. Alverde očné tiene quattro v odtieni 38 SMOKEY EYES spolu s aplikátorom a zrkadielkom 
     Zlacená cena : 2,49€

 2.) Alverde lesk na pery v odtieni 223 MAGIC ROSEWOOD ( obal ma úplne dostal, taký zlatučký + aplikátor) 
Zlacnená cena : 1€ !!! (No nekúp to :D:D )


3.) Alverde krém na nechty a pokožku s výťažkom z marhule (skvelá vôňa, uvidíme, čo to bude :-D)
    Zlacnená cena : 1,75€


4.) Alverde očné tiene trio v odtieni 36 NATURALS 
     Zlacená cena : 1€!!!

5.) Alverde transparentný gél na formovanie a zafixovanie obočia 
    Zlacnená cena : 1,49€



Tak čo, máte radi kozmetiku Alverde? Stihli ste už jej výpredaj? Ulovili ste si niečo z výpredaja? 
Prajem ešte pekný deň! ;)

5 komentárov:

  1. alverde je super! :)
    u nás je hezky, ale já se stejne nudim doma protoze neni co delat :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ja by som dala za pekné počasie :) Užívaj si ho, kým sa dá ;))

      Odstrániť
  2. Práve dnes som bola aj ja na love, ale alverde veci mali v Dmke celkom poničené, takže som poriadne nakúpila Essence :D

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa stáva aj niekedy u nás, nepochopím tých ľudí čo to tak zničia :/

      Odstrániť
  3. Ja mám jedine Alverde peeling lesk na pery ale je dobry

    http://rommiemax.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť