štvrtok 9. augusta 2012

Balea&Oriflame pleťové masky

Keďže môj typ pleti je dosť divný, najviac však asi zmiešaný, v T-zóne sa mi ako takmer každému pubertiakovi,tvoria čierne bodky a upchané póry. Masiek na tvár mám doma veľa, keďže som hľadala tú svoju ideálnu a dá sa povedať, že nateraz som ju našla. Dnes Vám ukážem 2 pleťové masky- moju úplne ale úplne prvú a tú čom som si zamilovala najviac.
Tak mojou prvou pleťovou maskou bola Balea Young Soft&Care - peeling, gél, maska. 
Tento výrobok bol asi môj taký prvý čo som si kúpila na svoju pleť a mám ho doteraz (asi aj preto, že ho už takmer vôbec nepoužívam :-D ). 
V tom období, keď som si výrobok zakúpila, som bola z neho ohromená. Vôňa je veľmi príjemná, uhorková a konzistencia jemná. Používala som to aj ako peeling, gél a najviac ako masku. Obsahuje drobné čiastočky, ktoré super vypeelingujú pleť a zanechávajú ju jemnú a hladkú. Takže ako peeling OK, ale ako maska KATASTROFA. Nieže nebola na pleť jemná, ale vôbec vôbec nič nepomáha. Používala som ju pár mesiacov vkuse a výsledky žiadne. Odporúčam hlavne babám, ktoré potrebujú pleť skôr vyčistiť od odumretých zvyškov a používať ju ako peeling alebo gél. Ale ako masku určite nie. 
A čo sľubuje? 
Ako intenzívna čistiaca maska reguluje nadmernú tvorbu mazu a nečistôt. Zároveň pleť zmatňuje a uvolňuje.
Realita? Určite s popisom nemá nič spoločné. Ale zas za cenu okolo cca 2€ sa to dá využiť ako peeling a gél aspoň. 


A druhou maskou, ktorú Vám chcem ukázať, ktorú som si od prvého použitia zamilovala, je Pleťová maska proti čiernym bodkám Pure Skin od Oriflame.
Túto masku mám asi pár mesiacov, ale už od začiatku u mňa boduje plným počtom bodov. Po nanesení na pleť sa póry stiahnu a vám sa zdá, ako keby ste mali niečo na pleti, čo vám ju sťahuje. Nie je to však žiaden nepríjemný pocit (teda aspoň pre mňa :D ). Po umytí je pleť na dotyk úplne jemná a hebká. A výsledky? Už po pár použitiach sú rozšírené póry stiahnuté, čierne bodky ubúdajú a pleť je ako znovuzrodená. Táto maska je ideálna hlavne pre problematickú pleť, ale ja ju taktiež používam na T-zónu. Nevýhodou je jej "vôňa", ktorá je typická nemocničná. Ale inak, je to zatiaľ moja najobľúbenejšia pleťová  maska. Stojí cca 6€, ale určite sa vyplatí .


Tak čo, aká je Vaša obľúbená pleťová maska? Máte jednu alebo ich striedate?
Prajem ešte pekný deň ! ;)


5 komentárov:

  1. na tú oriflame som počula veľa kladných komentárov, určite ju skúsim.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baleu mám ráda, ale tady bych víc věřila Oriflamu. Možná vyzkouším,díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé děkuju moc za tip, nad tou maskou z oriflamu popřemýšlím =)) Ale nejspíš si ji pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť