nedeľa 2. decembra 2012

Himalaya Herbals II.

Ahojte holky!
Dnes mám pre vás recenziu na 2 vecičky od firmy Himalaya Herbals, ktorú som vám už predstavila v tomto poste, click :) Dnes však nepôjde o pleťovú kozmetiku, ale o telové mlieko a  proteínový vlasový krém, tak začnime!
Mnohé z nás trápia,možno aj celoročne, oslabené vlasy a s tým spojené aj vypadávanie vlasov. U mňa sa to vypadávanie vlasov síce dosť obmedzilo našťastie,ale aj tak. Dôležitá je aj prevencia.  Na otestovanie ako prvý výrobok som dostala Proteínový vlasový krém. Vlasový krém=krém na vlasy ? Nikdy som o ničom takom ešte nepočula a aj preto som ho rada vyskúšala. "Vlasový krém" dostal názov zrejme kvôli svojej konzistencii, ktorá je úplne krémová- biely, stredne hútny krém, ktorý sa ľahko vsaje do pokožky a vyživuje ju. Vôňa je veľmi jemná,nenútená. Môžte ho používať dvoma spôsobmi- buď pred umývaním vlasov pomalými kruživými pohybmi nanesiete malé množstvo na pokožku hlavy a necháte ho aspoň pár minút pôsobiť (ja nechávam tak cca 5-10 min.) alebo použijete po umytí vlasov ako stylingový prípravok na suché končeky. Ja to striedam, ale efektívne sú obidve spôsoby. Prírodné proteíny podporujú rast vlasov. Je určený pre suché vlasy bez života. V bežných drogériach ho nezoženiete, len v reťazcoch www.mojahimalaya.sk Zakúpite ho za cenu 5,90€ TUTO a určite odporúčam! :)



Druhým produktom je Vyživujúce telové mlieko. S príchodom chladného obdobia treba našu pokožku častejšie vyživovať a krémovať, tým pádom ju aj lepšie chrániť. Telových mliek nikdy nie je dosť podľa mňa :D Keďže mám doma dosť obsiahlu zbierku rôznych telových mliek s rôznymi vôňami, chcela som konečne vyskúšať telové mlieko, ktoré bude pokožku vyživovať a zároveň mať veľmi jemnú, až takmer necítiteľnú vôňu. Zvláštne, čo? :D Toto telové mlieko sa veľmi rýchlo absorbuje do pokožky, ktorú vyživuje a zjemňuje zároveň. Je určené na normálnu pokožku, ale ani baby s trošku citlivejšou pokožkou akú mám napr. aj ja sa toho nemusia báť ;) Obsahuje olej z pšeničných klíčkov, kukurice a marhule, takže o vašu pokožku sa toto trio skvelo postará. Viac informácii o tomto výrobku sa dozviete na tejto stránke. Jediné negatívum, ktoré by som mu vytkla teda aspoň u mňa, je to, že napr. ak máte suchšie nohy alebo celkovo nejakú časť tela, tak musíte aplikovať 2 vrstvy telového mlieka.Inak za cenu 5,28€ za 200 ml balenie sa to oplatí aspoň vyskúšať.Viacero druhov telových mliek pre iné typy pokožky nájdete na mojahimalaya.sk,takže určite sa mrknite! ;)



Tak čo holky, máte skúsenosti s nejakým týmto výrobkom? Alebo e-shopom? Túto značku kozmetiky vám vrelo odporúčam, navyše, ak zadáte kód "TIMEJ" získate 15 % -nú zľavu na nákup výrobkov.Navyše na stránke prebiehajú momentálne vianočné zľavy 10-50% na celý sortiment, skvelé! Plus po zadaní kódu získate ešte 15%-nú zľavu zo zľavnenej ceny.  Návod na použitie kupónu : V procese objednávky v kroku "Doprava a platba" opíšte kód a tak dajte "Overiť kód". Zľava sa automaticky odpočíta. Prajem úspešné nakupovanie a úspešný začiatok prvého decembrového týždňa! :)

3 komentáre:

  1. skúsila by som ale musím šetriť na Vianoce! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a neda sa zohnať ten krem na vlasy v lekarni? ja mam tiež myslim že dosť poškodene vlasy si snim spokojna?

    http://rommiemax.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v lekárni bohužiaľ nie, len na himalaya.sk, mrkni sa tam ;) a som veľmi, narozdiel od olejčeka vlasy príliš nezaťažuje a musím ho len doporučiť ;)

      Odstrániť