štvrtok 20. decembra 2012

Himalaya Herbals III.

No ahojte holky!
Už tu máme štvrtok, pred nami víkendík a Vianoce♥ Máte radi vianočný čas? Ja si od utorka oddychujem doma s chrípkou, ale na programe mám stále niečo. Predvianočné upratovanie,zdobenie,pečenie medovníčkov a relax. Najideálnejší je však čajík v ruke a dobrá kniha/film. Ach,k tomuto sa snáď ešte tohto roku dostanem :D Dnes vám predstavím ďalší produkt od firmy Himalaya Herbals, ktorú som vám už 2 krát predstavovala a nie je neznáma nikomu podla mňa. Dnes si niečo povieme o produkte z pleťovej kozmetiky a ide o Pleťovú vodu na suchú a citlivú pleť-Himalaya Herbals.Suchá a citlivá pleť sa u mňa prejavuje hlavne v zime, kedy pôsobením činiteľov ako sú nízke teploty, mrazy,silný vietor a pod. sa moja pleť dosť mení a stáva sa citlivejšou na tieto podnety. Ako ju teda chrániť? Určite (teda aspoň ja) prechádzam v tomto období na "iný režim". Krémik a odličovaciu vodu tomuto taktiež prispôsobujem. Táto odličovacia voda dokonale odstráni z vašej tváre všetok nepotrebný make-up, pričom ju vôbec nevysušuje. Pleť je aj po vyčistení touto vodou hydratovaná a vyživovaná, čo u mnohých odličovadiel nie je samozrejmosťou. Je bez alkoholu a syntetických farbív, takže čisto prírodná. Sťahuje póry a pleť zanecháva sviežu. Ak by vás zaujali podobné produkty, resp. z tejto rady,nájdete ich na mojahimalaya.sk. Táto kozmetika nie je bežne dostupná, produkty zakúpite len na internetovom e-shope.
Pleťovú vodu dostanete v 200 ml balení za cenu 5,28€. Viac informácii získate SEM! ;)
Mimochodom,ak zadáte kód "TIMEJ" získate 15 % -nú zľavu na nákup výrobkov.Navyše na stránke prebiehajú momentálne vianočné zľavy 10-50% na celý sortiment, skvelé! Plus po zadaní kódu získate ešte 15%-nú zľavu zo zľavnenej ceny. Návod na použitie kupónu : V procese objednávky v kroku "Doprava a platba" opíšte kód a tak dajte "Overiť kód". Zľava sa automaticky odpočíta.
Máte holky skúsenosti s týmto produktom? Alebo aký je ten váš ideálny pleťový odličovač?







1 komentár: