štvrtok 21. februára 2013

MUA- The Artiste Collection

Ahojte holky!
Tak čo ako sa máte? Aj vy posledné dni len leňošíte ako ja? :D Po týchto dňoch som už korunovaný leňochod,vážne :D:D Dnes som mala na pláne už aspoň mrknúť do kníh a niečo si prečítať,aby som toho nemala v nedeľu večer veľa,ale ostalo to len pri predstave ako vždy :D Zajtra tu už máme piatok,máte už nejaké plány? 


Dnes si niečo povieme o paletke od MUA. Túto značku kozmetiky pozná už každá z náš,ide o britskú kozmetiku rozšírenú v Londýne v každej jednej drogérii. U nás je kúpa tejto kozmetiky možná len cez internet TUTO alebo mnohé e-shopy majú vo svojej ponuke zakomponovanú aj túto značku. Popravde,ja som najskôr bola voči tejto značke dosť skeptická a kúpu cez internet som nejako prehliadala. Na dovolenke v Londýne som jeden večer šla do drogérie "na skok",keďže sa mi na letisku rozbil púder a nejaký som súrne potrebovala. Samozrejme,z drogérie som odišla bez púdru,keďže mi žiaden nevyhovoval :D Pri odchode som si všimla pri dverách stojanček s nápisom "MUA", hneď som sa k nemu rozbehla celá nadšená. Odniesla som si kopu vecí,čo ma len sklamalo bolo,že rúže a prvé 2 odtiene líceniek mali vypredané :/ Avšak v januári bola 50%-ná zľava,tak sme s kamoškou Frederikou hneď objednali ;)
Čo sa týka tejto paletky,tak tú som dostala pri pokladni za kúpu kozmetiky MUA nad 6 libier ZADARMO. Asi tam prebiehala v ten týždeň nejaká akcia,ale bola som veľmi milo prekvapená. A tak som sa domov vrátila namiesto "jedného púdru" s taškou plnou kozmetiky MUA v štýle "No nekúp to!" :)
Keďže paletka Undressed je legendárna a každá druhá blogerka ju už recenzovala,ja som sa rozhodla vám priblížiť túto paletku THE ARTISTE COLLECTION,so let´s go!
Balenie: obsahuje 6 očných tieňov,1 rozjasňovač, 1 bronzer a 2 lícenky
Pigmentácia: čo sa týka tieňov tak je priemerná /s bázou vydržia tiene aj 8 hodín/
                    pigmentácia bronzera je trošku horšia,má dosť orandžový podtón na dennom svetle
                    rozjasňovač má slabú pigmentáciu
                    pigmentácia líceniek je najlepšia.
Cena: 6 £ TUTO
Výdrž: bez bázy slabá,s bázou aj 8 hodín
Veľkosť: 17g
Tiene: sú pigmentované priemerne,s bázou dosť slušná výdrž,osobne ma zaujali prvé 2,ktoré môžete použiť či už na celé viečko alebo ako rozjasňovač. Tieto tiene sú atypické v tom,že okrem tej základnej farby obsahujú aj "fliačky" inej farby,teda po zmiešaní vám vytvoria atypické a originálne farby,za nápad klobúk dole.
Rozjasňovač: u mňa teda nezabodoval vôbec,veľmi slabá pigmentácia aj výdrž
Bronzer: úprimne,bronzer v tejto paletke je nanič :D Avšak to neznamená,že MUA nemá dobré bronzery,práve naopak. Mám od nich 2 bronzery samostatne balené a sú super! (bude aj na nich recenzia určite).
Lícenky: tie na tejto paletke milujem najviac♥ Prvá lícenka je staroružová,krásne jemne namletá a úplne prirodzene vyzerá na tvári. Druhá je taká tá "letná" s jemne marhuľovým podtónom,v skvelej kombinácii s opálenou pokožkou. Takže u mňa za lícenky v tejto paletke palec hore. :)
Záver: celkovo by som to zhodnotila asi tak,že sama by som si túto paletku sama nekúpila,ale keďže som ju dostala pri nákupe,tak prečo nie :) Najpoužívanejšie sú u nej určite lícenky,inak všetko ostatné je taký priemer,teda určite spravíte lepšie,ak zainvestujete do samostatných bronzerov,rozjasňovača a paletky tieňov. 
Tak čo holky,máte skúsenosti s touto paletkou? Alebo s touto značkou MUA? Ste spokojné s ich výrobkami? :)


TIENE
BRONZER+ROZJAŇOVAČ
LÍCENKY

2 komentáre:

  1. parádna paletka ;) ten rozjasňovač sa mi páči :)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/03/mua-artiste-collection.html?showComment=1362307789711#c8811953479430669978

    klikni a uvidíš, ako ti kradne fotky

    OdpovedaťOdstrániť