sobota 2. februára 2013

Pink lipstick- MUA vs. Miss Sporty

Pekné upršané sobotné popoludnie prajem!
Tak čo holky,ako víkendujete? Resp.užili ste si predĺžený víkend? Ja mám tento víkend dá sa povedať,že až štvordňový,keďže v pondelok sa chystáme do divadla na Olivera Twista v angličtine spojené s nejakými nákupmi v Auparku,tak dúfam,že sa niečo bude dať ešte uloviť. ♥
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na porovnanie 2 rúžov na pery od MUA a Miss Sporty. Už dlhšiu dobu hľadám nejaký "barbi" ružový rúž na pery,ktorý by bol aj dostatočne pigmentovaný a zároveň pery hydratoval. Žiaľbohu,žiaden taký som ešte nenašla. Nepoznáte taký náhodou?:)
Prvé rúže od MUA som si kupovala ešte v decembri v Londýne a minulý týždeň mi došli ďalšie 3. Čo však treba povedať o rúžoch MUA je to,že tie svetlejšie odtiene nie sú pigmentované,resp. sú veľmi málo. Tmavšie odtiene sú pigmentované skvelo,tieto svetlejšie sú ako kvázi balzamy s jemným shimmerom.
MUA rúž v odtieni č.5 má jemnú vôňu,pery skvelo hydratuje a táto hydratácia mu vydrží aj viac hodín. Veľkým plusom je aj cena,veď za 1 libru,prečo nie. Navyše,v minulo týždňovej akcii boli tieto rúže po 0,50 libier,no čo viac dodať. Jedinú,a veľmi veľkú,nevýhodu vidím v pigmentácii,kt. je nulová,resp. na perách vám vytvorí len jemný shimmer. Takže ak hľadáte rúž,kt. by vám pery hydratoval,ale nijako extra nezafarbil,tento je ono! 
Druhý rúž je od Miss Sporty v odtieni 009 Innocence,baby tá vôňaaa♥ No to je niečo neskutočné! Nepoznám lepšiu a krajšiu vôňu ako majú rúže od Miss Sporty. Priznám sa,že túto značku kozmetiky som v drogériách stále nejako obchádzala,nijako ma neupútala. Dokopy mám z tejto značky doma asi 3 produkty. Tento rúž okrem neskutočnej vône má veľkú pigmentáciu,ktorá ma veľmi milo prekvapila. Stačí naniesť 1 vrstvu a pery máte krásne ružovučké. Avša,tu sa už objavuje to negatívum,nie nadlho. Výdrž je veľmi nízka,asi po hodine rúž zalieza do vrások,miestami môže vytvárať až šupinky na perách. Takže ak hľadáte rúž so skvelou pigmentáciou,avšak nepotrebujete dlhú výdrž tento je ono! Cena je 1,99€ a široká škála farieb na výber.
Máte holky skúsenosti s rúžmi od MUA,prípadne Miss Sporty? Aký je váš obľúbený "barbi/žuvačkový" rúž na pery? Ktorý by ste mi odporúčili? 





3 komentáre:

  1. Ja mám síce celkovo iba 2 rúže, ale tiež hľadám nejaký dobrý v podobnom odtieni ako je tento Miss Sporty. Prekvapivo dobrú výdrž mal u mňa rúž od S-he. Hlavne keď som pred jeho nanesením pery trochu pretrela make-upom. Vtedy mi dosť farby na perách vydržalo aj po 7. hodinách v škole a to som jedla aj pila. Takže asi vyskúšam aj iné odtiene tejto značky. Skús sa po tom poohliadnuť. Možno majú aj ten tvoj vysnívaný odtieň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za typ,pri najbližšej návšteve Dm drogérie sa po rúžoch od S-he určite obzriem ;)

      Odstrániť