streda 19. decembra 2012

DIEGO DALLA PALMA

Ahojte holky!
Nanana, Vianoce sú už za dverami, tešíte sa? :) Všade vládne vianočná atmosféra,všade sú davy ľudí nakupujúcich vianočné darčeky a samozrejme predvianočné upratovanie(teda aspoň u mňa). Keď sme už pri vianočných darčekoch, dnes vám predstavím aj nejaký ten typ na kvalitný darček ;) Ako ste mohli zaregistrovať aj u mnohých blogeriek, na slovenský trh prichádza nová talianska značka kozmetiky Diego Dalla Palma. Mnohé blogerky ju zrovnávajú s MAC-om, cenovo aj kvalitou. Nájdete ju na parfums.sk!
Tak dnes si predstavím od tejto značky maskaru Prima Visione - Diego Dalla Palma. Túto špirálku testujem už nejaké 2 týždne každodenne - od pondelka do piatka každé ráno pri líčení do školy a cez víkendy na párty. Táto maskara má vaše riasy predĺžiť a dodať im objem zároveň Popravde, pokiaľ som túto maskaru nevyskúšala, v nič také som ani neverila. Môj názor sa zmenil. Kefka z mäkkého latexu vaše riasy skutočne predĺži a dodá potrebný objem. Pre lepší efekt odporúčam naniesť 2 vrstvy, po ktorých sa vaše riasy nebudú vôbec zlepovať alebo vytvárať hrudky, ako to u niektorých maskarách býva. Okrem toho obsahuje vitamíny E,C, olej zo sladkých mandlí, vosky a mnoho ďalších BIO vecičiek.

Pozitíva:

♦ predĺženie rias a zaručený objem
♦ riasy nezlepuje,nevytvára hrudky
♦ riasy oddelí
♦ intenzívna čierna farba
♦ praktické a štýlové balenie
♦ mäkký a ohýbateľný aplikátor

Maskaru dostanete v 10 ml balení za orientačnú cenu 24€.
Môj názor: Mňa osobne maskara uchvátila, ako dizajnom, tak aj kvalitou. Ak máte "normálne" riasy a hľadáte maskaru pre zvýraznenie rias, určite po nej siahnite.
Stretli ste sa už s touto značkou? Aký máte na ňu názor vy?





2 komentáre: