pondelok 31. decembra 2012

Happy New Year from London!♥

Ahojte ahojte!
Neviem či ste zaregirstrovali,ale pár postov dozadu som vám avizovala,že tohtoročný Silvester strávim s rodičmi s súrodencami v Londýne. Áno áno,sme tu už štvrtý deň a je to tu perfektné! Let z Bratislavy bol perfektný,takmer celý som prespala :D No a v Londýne nás privítalo typické anglické počasie: dážď a vietor. Mne to osobne príliš neprekáža.keďže väčšinu času trávime nakupovaním♥ Čo sa týka kozmetiky,nahromadili sa mi tu vecičky od MAC-u, paletka Sleek a tak isto aj MUA,ktorú som kúpila v drogérii za rohom :) Oblečenie väčšinou nakupujem v Primarku,New looku a Nexte. Musím ešte pohľadať Zaru a Mango,ktoré tu nikde nevidím :( 
Ja oslávim Nový rok hodinu po vás (časový posun). Tak všetkým prajem Šťastný Nový rok 2013,aby ste doň vstúpili tou správnou nohou a s hlavne dobrou náladou a úsmevom na tvári! ;)
      HAPPY NEW YEAR 2013 TO EVERYONE! 



5 komentárov: