utorok 5. júna 2012

NYC rúže

Značka NYC, čiže New York Color, je ešte len novou značkou na slovenskom trhu. Produkty NYC si môžte zakúpiť v 101 Drogérii. K tejto značke som sa dostala približne mesiac dozadu a úplne ma dostala. Za strašne nízku cenu jej produkty prevyšujú aj iné, drahšie značky. Fakt, za minimum peňazí nakúpite veľa vynikajúcich vecičiek. NYC môžte nájsť aj na internete. Je jasné, že na internete je väčší výber ako v našich drogériach.
Dnes som sa rozhodla vám ukázať rúže od NYC, ktoré máme doma zatiaľ len 3, ale zbierku v najbližšom čase hodlám rozšíriť. Rúže som si od začiatku obľúbila, keďže majú :
♥veľkú paletu farieb, od krikľavých až po prirodzené
♥sú hydratačné
♥vysoká trvácnosť
♥nízka cena

Čierny bodík musím dať za nepraktickosť, keďže sa mi už neraz stalo, že sa mi v kabelke otvorili. 
Ale inak ich vrelo odporúčam !
 

Sprava :
435 Tender blush, je jemný svetloružový rúž s trblietkami. Pre výraznejší efekt treba naniesť min. 2 vrstvy (ten divný tvar je spôsobený otvorením v kabelke, ale aj napriek tomu je ďalej funkčný :D:D )
404 Air Kiss, niečo medzi výraznou červenou a ružovou, rúž neobsahuje trblietky.
437 Modern Love, je výraznejšia ružová, typická farba pre Barbie. Tento rúž sa mne osobne najviac páči! 

Sprava : 404, 437, 435
Navyše, ak nakúpite v 101 drogérii kozmetiku NYC nad 3,99€ dostanete maskaru zadarmo ! Ja už mám doma 2 :D:D
Máte aj vy skúsenosti s NYC kozmetikou? 
Prajem ešte pekný zvyšok večera ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára