nedeľa 10. júna 2012

Pink>brown combitanions ;)

Konečne po dlhšom čase sa opäť ozývam. Ospravedlňujem sa, keďže momentálne prežívam strašne chaotické obdobie, nič nestíham. V škole samé skúšania a písomky, keďže si treba opraviť známky :D:D Včera som mala birmovku, takže mala som starosti s prípravou vecí a tak isto aj so šatami, ktoré som si zohnala na poslednú chvíľu, ako je to u mňa už pomaly zvykom :D
Dnes vám len ukážem môj birmovkový outfit a môžte sa tešiť na post o maskarách ;)
Prajem ešte pekný zvyšok nedeľe a úspešný štart do nového pracovného týždňa !






...


2 komentáre:

  1. Tie šaty sú úplne skvelé, odkiaľ sú? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty sú prekvapivo od Vietnamcov :D Keďže v našom malom meste nemáme žiadne nákupné centrum, šla som sa len mrknúť a hneď mi padli do oka ;)

    OdpovedaťOdstrániť