sobota 4. augusta 2012

Správne lakovanie nechtov

Pekné sobotné popoludnie holky!
Neviem či aj Vám, ale mne tieto extrémne horúčavy dávajú dosť zabrať. Vonku sa poriadne nedá dýchať, tak je sparno. A tak som sa zašila do svojej izby k notebooku a idem Vám niečo praktické napísať o lakovaní nechtov. Nechty si lakuje určite každá z nás, keďže sa to taktiež považuje za skrášľovaciu  procedúru. Ja osobne si nechty lakujem každý tretí deň. Väčšinou po 3 týždňoch si nechty odlakujem a nalakujem ich len podkladovým lakom, aby som ich trošku nechala "dýchať". Lakov na nechty mám doma dosť, ale moje najobľúbenejšie sú tie rýchloschnúce. Obľubujem hlavne laky od Essence z kolekcie Color&go, na ktoré má byť letný výpredaj :D A taktiež aj 60-sekundové laky od NYC, Rimmel London a Catrice. Preferujem matné laky, ale nájdete u mňa aj laky s trblietkami. Milujem ohnivočervené nechty, lenže tie sa dosť ťažko odlakujú :D V priemere by nám lak na nechtoch mal vydržať 2-7 dní v závislosti od mnohých faktoroch. Dôležitá je aj správna investícia do laku, resp. do značky. A aký je ten správny postup pri lakovaní nechtov?


1.) Príprava nechtov: tá v sebe zahŕňa to, aby naše nechty boli dôkladne odlakované, umyté a suché. Len vtedy budú dokonalo pripravené na samotné lakovanie.


2.) Podklad: prvým krokom má byť nanášanie podkladového laku na nechty. Ten je dostať v každej drogérii a rôznej značky.Je už len na Vás, aký si vyberiete. Jeho úlohou je zaistiť priľahnutie farebného laku a predchádzať rýchlemu olupovaniu. 


3.) Lakovanie: po zaschnutí podkladovej vrstvy nanášame vybraný farebný lak v dvoch vrstvách. Každú jednu necháme dôkladne vyschnúť. 


4.) Spevnenie: Ak chcete vylepšiť trvácnosť laku, konečnou fázou je nanesenie nadlaku. Zafixuje manikúru na nechtoch a zabraňuje zlupovaniu. 


Tak čo, aký spôsob, resp.postup pri lakovaní nechtov využívate vy? Lakujete  si nechty často? 
Pripomínam GIVEAWAY! :)
Pekný deň :)















5 komentárov:

  1. No,ja len nalakujem dve vrstvy a to je všetko,niekedy aj s priesvitným nadlakom :) Ale nechty si pred tým nijako neupravujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tak isto doposiaľ, ale snažím sa lepšiť, lebo týmto spôsobom hore lak vydrží fakt dlhšie :))

      Odstrániť
  2. Takhle si nehty lakuju, ale ten čas než to zaschne je opravdu hrozný.. Strávit u toho půl dne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/03/spravne-lakovanie-nechtov.html

    aj tu kradne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najlepši je calciovi podkladovy lak ale tie gelove nechty sú pekné ale počkajte ked niekde s ním udriete tá vám odpadne aj jeden necht A aj druhý

    OdpovedaťOdstrániť