nedeľa 2. septembra 2012

GIVEAWAY

Fúha, 2 mesiace prázdnin ubehli ako voda a zajtra je opäť ten deň, keď sa zobudíme a povieme si :"Why?!". Áno, zajtra nám začína škola a 10 mesiacov (m)učenia :D
Ja si dnešný posledný deň užívam pri kávičke a vyhrievam sa na slnku, kým sa ešte dá. Mám pre vás pripravenú giveaway o paletku Alverde, keďže ich mám dve, tak prečo jednu nedarovať.
Podmienky sú ľahké:

1.Sledovať ma cez GFC
2.Napísať komentár s vaším mailom + Čo vám ako prvé napadne pri slove JESEŇ v oblasti kozmetiky? Resp. váš obľúbený produkt typický pre jeseň, napr. rúž, tvárenka a pod.? 

Víťaz bude vyhlásený 29.9.2012, tentokrát ho vyberiem ja :)
Súťaž platí pre SR aj ČR, veľa šťastia! :)


54 komentárov:

  1. zizkozuz@seznam.cz

    Jeseň :D Jelikož sem češka a slovenština i když je to příbuznej jazyk tam mi moc nejde tak první co si vybavim je jelen :DD Ale s malou pomocí překladače sem si zjistila co to znamená :DD Takže typicky mi příde asi hnědý barvy a to znamená nějaký matný bronzer a hnědší tvářenka :D A pak ještě hnědý stíny :DD Ale na podzim je můj oblíbený produkt asi právě ten bronzer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduju:)
    Email: Natka.horvathova@seznam.cz
    Na podzim si dokážu dokonale představut zrovna tuhle paletku!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. camilla.mal21@gmail.com
    napadnou mě stíny v hnědých barvách a krém na ruce, protože čím větší zima, tím víc mám suché ruce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj, tak ja se musim priznat, ze sem musela pouzit prekladac :D a ted jsem chytrejsi :) takze ja si predstavim kazdopadne hnedou barvu, nebo telove odstiny. a samozrejme i nejakou peci o ruce a plet.
    giveaway je krasna
    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna cena :)
    samozrejme tvoj blog sledujem (pod menom zuzana grajciarová)a email: zuzanagrajciarova@gmail.com
    Čo ma napadne z oblasti kozmetiky? Tak niekoho možno rúže, hnedé odtiene a mňa práve nejaký hydratačný a dobre krycí krém, pretože to je pre mňa vždy obdobie nádchy, takže nejaký budem určite potrebovať, na čo sa veľmi neteším :D Ale táto paletka by sa tiež veľmi hodila! Možno by som práve vďaka nej odpútala pozornosť od červeného nosa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. TRezacova@gmail.com
    Jinak představím si hnědé barvy a celkově barvy podzimu - barvy této paletky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. paula.kulichova@gmail.com
    Hneď si prestavím najkrajšie jesenné farby a líčenie v nich. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduju!:)
    Alverde!Miluju<3
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sariiisek.M@seznam.cz
    bronové oční stíny, červená rtěnka, krém na ruce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ervulenka@seznam.cz
    fialove stiny od pritele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. alamahapalamlaa@gmail.com
    ma napedne klasicky, make up, ktorý cez leto velmi nepoužívam, namiesto ružovej alverde tvarenky, ide na rad od avonu ta krabička s guličkami :) a vela vela balzamov na popraskané pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sunriseofmylife787@gmail.com
    nejaké zmeny líčenia na jeseň nerobím, ani nemám nič obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ekoprivnanska@gmail.com
    napadne ma labello...ja závisláčka, musím si dokúpiť zásoby :) a telové mlieka a krémy a heslo: natierať, natierať, natierať! len dúfam, že bude babie leto a slniečko vonku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Balzám na rty a krém na ruce.
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krém na obličej a ruce.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mňa napadne balzam na pery...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mňa napadli laky na nechty v takej bordovej, jemne zlatej alebo hnedej farbe a ešte moje oranžové pončo, ale to nie je kozmetika takže to len tak :D
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduju :)
    Mně napadla voděodolná řasenka :D Protože začíná často pršet a já se přece musím řádně vybavit :D
    neutral.bubble@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj, tato giveaway je skvělá! Sice jsem ještě nikdy nic nevyhrála, ale proč to nezkusit! Jako první se mi vybaví holý strom a pestrobarevné listí padající vzduchem :)) V líčení miluji barvy podzimu nejen v tomto ročním období, ale i zbytek roku, protože jsem vizuelně celkově podzimní tip. Jo a máš moc hezký blog, líbí se mi design, grafika i články. Užij si poslední slunečné dny! Tvoje čtenářka Martina
    Můj mail: marti.inspiration@gmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mail: em.holbova@seznam.cz
    Jeej, ja miluju slovenštinuu. Jeseň..narovinu, tohle období moc ráda nemám, protože moje skříň trpí momentálně nedostatkem teplých svetrů a bot, ale to doladím, ještě na to nějaký ten pátek mám :D oblíbený kometický produkt.. hmm asi to bude BB cream, protože právě nastává to období, kdy opálení bledne a tenhle krém mi aspoň chvilku ještě udrží 'barvu'.. vyměnila jsem ho za makeup a jsem spokojená:)) a jinak teď na podzim používám hlavně hnědou, i tvářenka je taková tmavá, ale přitom přírodní. Asi jsem prostě podzimní typ, který nemá rád podzim :D vždycky jsem vyjímka
    btw: ta paletka je užasná a přesně taková, jaká má na podzim být :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Typické pro podzim mi připadají hnědé a oranžové barvy. Nejradějí mám v tomto období bronzery :)
    lucazima@sezna.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Skvela suťaž :)
    A hned mi napadne trend 2012 jesene a to je krasny tmavy ruž :)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. katerina.z.1998@seznam.cz
    super soutěž :)
    Asi tmavší barvy. Hlavně hnědé. Proto by se hodila tato paletka :)) A určitě nějaký krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mne napadne soľ do kúpeľa a make-up. Soľ kvôli tomu, že po dlhom jesennou dní keď nám je vonku zima, je príjemne si večer ľahnúť do vane, nasýpať soľ a iba tak oddychovať (u mňa osobne so slúchatkami v ušiach alebo so skvelou knihou!) :D A make-up, pretože po dlhom parnom lete zase začínam používať make-up, keďže začína škola a budem sa pohybovať častejšie medzi ľuďmi, ktorí ma poznajú :D :D
    Sledujem :) veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. l.clavel@azet.sk
    Napadne mi lak na nechty Essence shiny godness a ešte očný tieň Catrice, krásna bronzová farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. michaelaloffler@seznam.cz
    nejdříve jsem nevěděla co to je protože jsem češka, ale pak mi to došlo a já dávám přednost tmavým matným barvám

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krásná paletka!
    Představila jsem si oční stíny v mé oblíbené hnědé barvě a oranžovou rtěnku:)
    darca.mar@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ja myslím na nejaký rúž béžovej teda pleťovej farby a nejaké oranžovo- žlté očné tiene.:)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. chodím zababušená a na tvári "holá" a svieža ;)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Jeseň..ak mám povedať pravdu tak toto ročné obdobie má svoje klady, ale aj zápory. Najviac sa teším na babie leto - keď nás slnko bude hriať svojimi teplými lúčmi tak ako to bolo aj cez leto. Naopak sa moc neteším nato, že sa začne čoraz skoršie stmievať, budem totiž bývať v škole dlho do noci :-/ Čo sa týka kozmetiky, s jeseňou sa mi spája najmä BB cream alebo tónovací krém. Cez leto som si totiž úplne odvykla od make-upu a uprednostňujem tieto ľahšie "náhrady". Taktiež zvyknem používať najmä veľké množstvo balzamov na pery a hydratačné rúže. Jeseň je totiž také zaťažkávacie obdobie na pery pred zimou. Do mojej jesennej výbavy patrí aj kokosový krém na telo, ten doslovne zbožňujem! V neposlednom rade sem patria aj laky na nechty vo výrazných sýtych farbách ako bordová, červená alebo ružová.

    Môj e-mail: anita91@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Podzim? Hnědý stíny na oči a nějakou tmavší rtěnku...těším se na takový líčení! A uplně nejlepší by bylo s touto paletkou:-P:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Pod pojmem Jeseň jsem si představuju hnědé a oranžové odstíny :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. sleduju :)
    pod pojmem jeseň si představím paletku od NYX Nude on nude

    july.mayova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Hotovo :)
    Mě se vybaví tmavé odstíny rtěnek .http://petralovelyhair.blogspot.cz/2012/09/rty-v-podzimnich-barvach.html
    :)
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Jeseň? Okrem svetrov a šálov aj laky na nechty a tiene na oči v zemitých odtieňoch :) Alebo horčicová farba a určite vínový rúž,hneď som si spomenula na jesenné a zimné outfit Pavlíny J. s vínovým rúžom :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Hmmm, nejvíc asi tmavá rtěnka a neutrální oční stíny :))
    Moje oblíbená rtěnka je momentálně od catrice- after work wine http://3.bp.blogspot.com/-4d4efKMmIcQ/Ts9LFkEo4XI/AAAAAAAABaU/xyVu6iQIVkA/s1600/aww2.jpg (božskááá ♥)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Jsem špatná slovenka, jujda :D ^^ Tudíž se mi vybaví záře, jas :D) Ale to se mi asi vybavit nemá že? ;DD))
    o minutu později :D :
    Strýček google poradil, takže se mi vybaví kabát. Můj podzimní fialový kabátek a k němu má fialová šála :D) Už za 2 dny, ááá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sleduji :)
    Představím si hnědé podzimní batvy s nádechem do oranžova a červena :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. reieva@seznam.cz
    hnědé a přirozené barvy jaké jsou zrovna na téhle paletce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. :)
    teď hlavně ty podzimní oranžové, hnědé a do červena :)
    theblondetime@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. martinka.min@seznam.cz

    představím si oční stíny v pozdimních barvách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Vybaví se mi hnědá.. Ale také třeba bordó nehty :))

    pink-no@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Mne sa ihneď vybaví čokoláda - čokoládová farba na očiach, na nechtoch...lebo zahreje, pohladí, poteší.

    pozdravujem

    lackova.viera@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. úžasná cena, sháním ji už dlouho, ale u nás není :(
    a stejně mám smůlu na giveaway.
    máš fajn blog
    na podzim se mi vybaví tmavé vínové a fialové rtěnky, hnědé tvářenky, zlaté a hnědé stíny, tmavé obočí a trochu světlejšího bronzeru. PS: většinu vlastním :D
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. anna.kaplanova@gmail.com

    no, já si představím hydratační krém od Ziaji. Není to moc originální, ale když se řekne podzim, tak já si vybavím zimu, studený vítr, který mě štípe do tváří a zčervenalou pleť. Proto hydratační krém:)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. ja mám rada asi všetko, čo sa týka kozmetiky :D lebo cez leto sa vôbec nemaľujem a keď ide jeseň, zima.. tak si to vynahradím :) cez jeseň mám najradšej líčenia najmä do hneda :)
    eabeilleslife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. všetko mám rada ale najpr ma napdne všetk farebne hlavne ta hnedá farba ktorá je typicka a bjavuje sa čoraz čestejšie v mode a to sa velmi teším :P:)
    Hm kozmetiky ?? Napríklad garnier a kondionery z Avonu a Soyoss ..
    izurka357@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. spicedchocolate(at)seznam.cz

    A co mě napadne při slově podzim? Parfém Chanel N5, oční stíny a laky na nehty v podzimních barvách a tmavě červená rtěnka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sleduji:)
    Mám hodně ráda pafrém od Benefitu, takový ten karamelový, krásně se hodí k podzimu i zimě:))

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Mě se hned vybaví lak na vlasy. Páč jakmile příjdou první čepice, tak mám na hlavě ptačí hnízdo:-)

    lucievakoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. http://www.youtube.com/watch?v=iWOyfLBYtuU mě se vybaví strašidelné líčení Florence Welch v tomhle klipu. Loni jsem jí poslouchala celý podzim a zůstalo mi to ať do teď!

    annacooperova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Ahoj :)) podmienky som splnila takže ... Jeseň .. určite nejaký bordový lak :) alebo tmavočervený :) a líčenie ?? jednoduché, ale asi by som používala svetlejší make up ( čo aj robím ) . Pleť sa mi zdá potom taká viac... rozjasnená, zdravá :)
    môj emailkeby dačo :) kristina.konkolova@centrum.sk :)) Pekný deň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Pri slove jesen si predtsvaim,co sa tyka kozmetiky, bordove ocne tiene a take tie zemite farby :) Mam ich rada po cely rok,ale na jesen mi najviac pasuju :)
    A moj naj produkt na jesen je krem od Dolivy,kedze mam po lete plet omnoho suchsiu.
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť