sobota 1. septembra 2012

New jacket ♥

Ahojte holky!
Dnes už máme prvý septembrový deň, fúha. Ja by som o tom vôbec nevedela, len vďaka každému druhému príspevku blogeriek to viem :D Počasie von to vôbec nenaznačuje, veď sa pozrite na tú bezoblačnú oblohu a teplomer (teda aspoň u nás :D). Nádherné počasie, len škoda, že v pondelok je už tá škola :-(
Dnes vám len chcem ukázať moju novú koženú bundičku z Bershky, ktorú som si ešte len včera kúpila (a hneď večer ju na sebe mala, celá ja :D:D). Po koženej bundičke vo vojenskom štýle som túžila  už od začiatku prázdnin, jednu som si našla v H&M, ale táto bundička bola láska na prvý pohľad ♥ Nie je úplne čierna- má metalické odlesky, kde sa strieda tmavohnedá s čiernou. Nie je klasická dlhá, je z tých kratších a takú som presne chcela! Ako stvorená do jesenného počasia :D Takže koženú bundičku si v svojom zozname môžem vyškrtnúť, konečne! 
Máte vy svoju obľúbenú koženú bundičku?
Zajtra vyhlásime GIVEAWAY  a mám pre vás pripravenú recenziu na moje nové krémy!
Prajem ešte peknú sobotu! ;)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára