sobota 19. mája 2012

Pozdrav z Paríža

Pekný sobotný večer všetkým ! :)

Síce som vám v poslednom poste sľúbila článok o kozmetike na cesty, rozhodla som sa s vami podeliť o malý darček, ktorý som dostala z Paríža. V Paríži som bola vlani a hneď som sa doňho zaľúbila ♥. Mesto módy ma očarilo na každom kroku a rozhodne sa tam raz ešte vrátim. :)









Ale späť k veci. Môj darček tvorí sada 6 leskov na pery zabalená v tvare srdca s mašličkou navrchu.
Lesky sú priesvitné s jemným nádychom danej farby a trblietkami.
Sú maličké, ale zároveň praktické a sú vo šiestich vôňach : francúzsky tulipán, levanduľa, vanilka, magnólia, francúzska ruža, magnolis ( nie je to magnólia, len názov je podobný :D:D )
Pri prvom pohľade som sa trošku naľakala levandule, keďže má silno fialovú farbu, avšak moje obavy hneď pominuli. Takýto super darček vám hneď zlepší náladu. :)
Dostali ste aj vy niečo podobné?
Prajem ešte pekný zvyšok sobotného večera a užívajte si ešte víkend ! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára