sobota 19. mája 2012

Telové mlieka Balea

Keďže je vonku úplne super počasie, je víkend, celý voľný týždeň bez školy predo mnou, rada by som Vám ukázala zbierku mojich telových mliek od Baley.
 Značku Balea mám veľmi rada, keďže za super ceny ponúka skutočne kvalitné výrobky. Telové mlieka som si od nich skutočne zamilovala. Dostali ma hlavne svojou omamnou vôňu, schopnosťou hydratovať a príjemnou štruktúrou.
U mňa dostávajú 5/5 ♥. 

A postupne vám ich predstavím :
1. Balea Young telové mlieko Zuckerschnute 
Po nanesení je pokožka zamatovo jemná a vyzerá žiarivo. Kombinácia citrónu, krému a vanilky dodáva okrem úžasnej vôňe aj dlhotrvajúcu hydratáciu. U mňa jednoznačne číslo jeden nie len v lete ! :)








2. Telové mlieko s extraktom z mlieka a medu pre normálnu pokožku
Toto telové mlieko máš už asi rok a vôbec ho neubúda. Používam ho hlavne v lete, keďže sa ľahko nanáša, rýchlo vstrebáva a príjemne vonia. No kto by odolal jemnej vôni mlieka a medu? :)








3. Balea telové mlieko Juicy Melon
Toto mlieko je moje druhé najobľúbenejšie na túto sezónu. Svieža vôňa melónu vám zaručí dobrú náladu na celý deň. Konzistencia je pomerne dobrá, pokožku dostatočne hydratuje a ošetruje,a tááá vôňa ♥ No proste si ho zamilujete aj vy :)








4. Balea Young telové mlieko Summer Glam
Tak toto mlieko som si kúpila vlani na cestu do Anglicka. Je vhodné na používanie hlavne v lete, keďže vynikne najlepšie na opálenej pokožke. Jemné trblietky a vôňa kakaového masla vás jednoducho dostane tak ako aj mňa. 
Pripomína slnko, pláž a more. ;)







5.  Balea telový krém vanilka
Moja najnovšia vychytávka :) Vanilka+jojobový olej+vitamín E vám dodá dlhotrvajúcu hydratáciu a inšpiruje  vaše zmysly svojou omamnou vôňou.. Po nanesení Vám určite nikto neodolá. 


Máte aj vy skúsenosti s telovými mliekami od Baley? Pozitívne ako ja alebo aj negatívne? 
Nabudúce sa môžte tešiť na článok o kozmetike na cesty ;)) 

2 komentáre: