pondelok 21. mája 2012

Shopping time II. ♥

Tak v prvej časti som vám ukázala náš program a v tejto vám ukážem môj úlovok.
Spočiatku som si myslela, že si dnes hádam nič nekúpim, keďže vôbec nič sa mi nezapáčilo.

Neskôr sme však vošli do Kenvela a moje obavy už hneď pominuli.
Vybrala som si tam klasické biele tričko s nápisom : This Girl Can Shop....no odolali by ste ?! :D
A taktiež snehobielu mikinu s nápisom : I ONLY SHOP ON DAYS THAT END IN "Y" :))) Bola to láska na prvý pohľad :))
Taktiež mi hneď do oka padla sukňa od Vietnamcov :) Je trojfarebná : orandžovo-bielo-béžová a dokáže sa prispôsobiť tvaru postavy, čo veľmi oceňujem :)
A taktiež som si od Vietnamcov kúpila kvázi cestovnú tašku, ktorá sa bude možno mnohým zdať gýčová, ale mne sa veľmi páči :) Má veľa priestoru dnu, takže všetky veci tam v pohode napracem.
A nakoniec moja cesta zamierila do Dm drogérie, kde som si kúpila len farbu na vlasy Palette G8- Vanilka a opaľovací balzam, keďže horúce letné dni sú už tu. No a aby som sa cestou nenudila, časopis Elle to istí :))
Tak čo, brali by ste niečo z toho? :))) Prajem ešte pekný zvyšok dnešného dňa !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára