sobota 26. mája 2012

Kozmetika na cesty + shopping in Poland

Síce som vám sľúbila post o kozmetike na cesty skôr, posledné dni boli  veľmi chaotické,takže som to nejako pred cestou nestihla.
 Základom kozmetiky na cesty je málo vecí, ktoré však musia byť praktické a najlepšie prinášať viacero výhod v jednom produkte.
Na nákup tejto kozmetiky som sa vybrala pár týždňov skôr a tu je môj výsledok :))
Zľava :
1.Púder INVISIBLE FIXING POWER od Dermacolu mám v odtieni 01 light a je čerešničkou na torte každého líčenia. Balenie obsahuje taktiež štetec a púdrenku, takže vrelo odporúčam ;)
2. 2v1 Báza a make-up od Dermacolu- balenie je rozdelené na 2 časti, na ľavej strane báza, na pravej make-up. Make-up má vysokú kryciu schopnosť, vydrží aj celý deň a báza je k pokožke veľmi príjemná. U mňa zatiaľ NAJLEPŠÍ MAKE-UP aký som kedy mala :))
3. Rúž NYC 404 Air Kiss
4. Rozjasňovač a korektor 2v1 RIMMEL LONDON
5. Maskara ONE BY ONE od Maybelline New York
6. Set na úpravu obočia od Essence (trošku zle viditeľný :D )
7. Balea Young deosprej - vôňa pižma a ruže vás hneď nakopne a vydrží celý deň
8. Parfém Elite models RIO Glam Girl - vôňa na leto ako stvorená ♥

Tak a teraz môj úlovok z Poľska :))

Zľava:
Biele tielko H&M
Tyrkysové asymetrické tielko, taktiež H&M
Retiazka so sovičkou z poľských suvenírov
Sandále z H&M
Soft peeling z Rossmann drogérie ( ktorá na Slovensku mimochodom nieje :D )


Tak, prajem ešte príjemný zvyšok víkendu ;))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára