nedeľa 10. júna 2012

I♥Swarovski

Viem, že som vám sľúbila post o maskarách, ale musím vám ukázať darček, ktorý som dostala od mojej birmovnej krstnej na birmovku. Okrem krásnych kytíc kvetov to bola aj sada strieborných náušníc a prívesku Swarovski.Náučnice sú guľaté, no proste som sa do nich zamilovala na prvý pohľad ♥. Túto značku ja osobne zbožňujem, pre ich kvalitu, veľký výber od prsteňov, náušníc, príveskov až po brošne alebo celé sety. Swarovski nájdete aj na internete ale v rôznych internetových obchodoch.
Šperky sú vhodné na bežné nosenie ako aj na slávnostnejšie príležitosti.
Nakoniec vám pridávam foto (už) môjho prsteňa, taktiež Swarovski ;)
Darček bol zabalený v takejto roztomilej škatuľke :))


 A ešte môj prstienok, taktiež Swarovski :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára