utorok 12. júna 2012

What am I doing?

Čo momentálne robím? Veľa vecí :D :D Celý deň sedím v škole, poobede prídem domov a hádajte čo robím? No predsa učím sa. Koniec školského roka je vždy ťažký, ale tento rok sa mi zdá obzvlášť ťažký. Zajtra si konečne oddýchnem aspoň jeden deň doma. Keďže nejdem do školy, ráno si dlhšie pospím, veď treba si raz za čas oddýchnuť aj od školy, ak nechceme v 30-tke umrieť na infarkt zo stresu. Dnes mám na pláne študovať  PLANIMETRIU na piatkový test z matematiky. Popritom počúvam upokojúce songy na mojom miláčikovi, Blackberry ♥, a čítam knihy. Mám rozčítané 2, prvá je od kamarátky Frederiky, od P. Coelho-Jedenásť minút (som asi v polovici a je vážne bombastická ) a druhú mám z knižnice od N.Solomonsovej- Zoznam pána Rosenbluma alebo ako sa stať Angličanom. Vonku opäť prší, takže o chvíľu si spravím čajík, so slúchadlami v ušiach zaleziem pod perinu a budem čítať. Máte aj vy niečo podobné v pláne? :) 
Inak, teraz si prezerám aj paletku korektorov od Catrice, ktorú sme si dnes s kamoškou kúpili, tak som na ňu zajtra zvedavá. Čoskoro môžte očakávať post o maskarách na riasy ! ;) 
Pekný utorkový večer :))

Sada korektorov od Catrice

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára