pondelok 2. júla 2012

Atypical Monday :)

Tak čo, ako ste prežili svoj prvý prázdninový pondelok? Ja skvele! Nikdy by som nepovedala, že pondelok môže byť aj super deň. Dnešný pondelok som si úplne užila!
Celé dopoludnie som strávila u kozmetičky. Na návštevu kozmetičky sa stále teším, keďže okrem skrášlenia je to pre mňa aj istý druh odpočinku a relaxu. Bola som tam o čosi dlhšie ako som plánovala, ale bola som len rada. Bola som na čistenie pleti, vytrhávanie a farbenie obočia, trvalú na riasy (vytáčanie rias) a na záver aj farbenie mihalníc. Pohľad do zrkadla bol strašný, ale dozajtra by sa mala pleť vrátiť zas do normálu. Avšak,čo mi stále víri hlavou je sérum na rast mihalníc, prípadne obočia, HAIRPLUS. Nie je to žiadna somarina, ako mnohé tie reklamy, ktoré vám sľubujú 100%-ne dlhšie a hustejšie riasy. To je nemožné! Kupujete to s tým, že neviete do čoho vlastne idete. Toto sérum mi odporučila moja kozmetička, ktorá ho sama na sebe vyskúšala a výsledky sú fantastické! Nemohla som sa na jej riasy prestať pozerať :-D Výsledky by sa mali objaviť po 4-8 týždňoch a stojí 70€. Stále nad tým ešte premýšľam. Máte vy nejaké skúsenosti s nejakými sérami na rast mihalníc, ktoré skutočne fungujú? Myslíte, že by to bola dobrá investícia? Výsledky som videla na vlastné oči a boli skvelé! Len tá cena...70€ na študenta je moc, takže uvidím ešte. Každopádne, ak sa preňho rozhodnem, určite vám tu o ňom napíšem. 
Po návšteve kozmetičky moja cesta smerovala kde inde, ako do Dm drogérie. Šla som sa len "pozrieť" a tu je môj úlovok :-D

Zľava:
60-sekundový lak na nechty od Rimmel London v odtieni 440 Sun downer (na fotke vyzerá do orandžova, v skutočnosti je však červeno-tehlový, niečo ako korálová farba)

Maskara Great Lash od Maybelline New York s kartáčikom v tvare srdca. No nezamilujte si ju ♥

Rúž na pery od Maybelline New York v odtieni 445 Ginger Spice je krvavočervená farba s trblietkami,ideálna na letné párty :-)

Štetček na nanášanie gélovej očnej linky od Alverde

Po drogérii som zamierila do miestnej bižutérie, kde som si kúpila náušnice s pávími pierkami. Možno pre niektorých je to veľký gýč, ale mne padli hneď do oka. Dá sa nimi oživiť jednoduchý outfit, alebo vám len tak zdvihnú náladu :)  Čo vy a takýto kúsok?:)
No a tak moje kroky zamierili do mesta, kde som si v miestnom obchode kúpila tieto kúsky :
...

  ....
Tak čo, aký deň ste mali vy? Užívate si prázdniny?
Mňa zajtra čaká návšteva zubárky doobedu, tak držte prsty :-)

Pripomínam GIVEAWAY, korá bude pomaly končiť. 
Prajem ešte pekný pondelok !

1 komentár:

  1. aa uzasne nausnice! inac na internete je mnoho "domacich receptov" na rychlejsi rast mihalnic( aj na ich zvacsenie) moja sestra to stale sleduje, staci vediet len po anglicky a napisat to do youtube:D

    OdpovedaťOdstrániť