štvrtok 19. júla 2012

Čistenie pleti v 4 krokoch

Ako ten čas letí! Ešte len bola nedeľa a zajtra je už piatok, fúha. Aj Vám takto rýchlo ubieha čas cez prázdniny a neviete aký je vlastne deň? No, toto je aj môj prípad. Ospravedlňujem sa za včerajšiu nečinnosť na blogu, ale ako som písala v poslednom poste, mamina má dovolenku a upratujeme celučičký celý dom. Lezie mi to už na hlavu, ach. Ako si vy užívate prázdniny? Stihli ste už aj nejaké tie letné žúrky? K letu letné žúrky neodmysliteľne patria, ja som bola už na niekoľkých a zajtra sa chystám na ďalšiu EXTRA ŽÚRKU pod holým nebom, na ktorú sa veľmi, ale veľmi teším. Trošku sa však bojím pohľadu do zrkadla v sobotu ráno. A preto som si už pred prázdninami zaobstarala niekoľko výrobkov z mojej veľmi navštevovanej stránky parfums.sk Fakt, túto stránku som si ja osobne veľmi obľúbila a vrelo ju odporúčam! Ako už viete, moja pleť je v lete zmiešaná a v T-zóne až mastná. Tak poďme si predstaviť nasledujúce výrobky, ktoré používam ja, na zmiešanú až mastnú pleť:

1.) Pleť treba v prvom rade dobre odlíčiť a zbaviť ju všetkých nečistôt. Či už ide o make-up, očné tiene alebo rúže. Pre mňa osobne je najvhodnejším výberom na odličovanie z pleťovej kozmetiky je značka Bioderma.  Nájdete tu odličovacie prípravky na citlivú pleť, suchú až veľmi suchú, ale aj zmiešanú až mastnú . Ja som si veľmi obľúbila pleťovú vodu pre zmiešanú a mastnú pleť Bioderma Sébium. Táto pleťová voda vám dokonale vyčistí celú pleť, prečistí aj upchaté a rozšírené póry a zanecháva pleť sviežu a čistú. Aplikuje sa na vatový tampónik v primeranom množstve a kruživými pohybmi od stredu tváre k okrajom odličujeme. Má nenútenú príjemnú vôňu, ľahkú konzistenciu a pleť je po dlhotrvajúcom používaní menej mastná, hlavne T-zóna. Dostanete ju v 250 ml balení za vynikajúcu cenu 7,30€ na parfums.sk

Vynikajúcim doplnkom je aj čistiaci gél pre zmiešanú a mastnú pleť Bioderma Sébium, ktoré môžete, ale nemusíte použiť po odlíčení. Dostanete ho v 500 ml balení za super cenu 10,90€ opäť na parfums.sk

2.) Tak, ak máme pleť vyčistenú, nastáva krok, v ktorom z pleti odstránime všetok prebytočný maz a odumretú kožičku, a tým je pleťový peeling.
V poslednej dobe sa stal u mňa obľúbeným  z pleťovej kozmetiky čistiaci peeling pre normálnu až zmiešanú pleť Bourjois Cleansers&Toners. Jeho neskutočne krásne vôňa pomarančov ma hneď dostala. Používam ho hlavne v oblasti čela a líc. Drobné čiastočky vám dokonale vyčistia pleť, po umytí je pleť dokonale hebká a jemná. Aplikuje sa taktiež krúživými pohybmi a pleť aj vyživuje. Dostanete ho za ultra mega super cenu len ! 3,40€! v 75 ml balení na parfums.sk.


3.) Ak pleť už máme dokonale vyčistenú pleť, na rade je maska, ktorú ja používam hlavne na T-zónu, a tou je čistiaca maska Sanoflore Visage, ktorú ja som dlho hľadala a našla náhodou až na parfums.sk .  Dá sa povedať, že táto maska je taká univerzálna, keďže je vhodná aj na citlivú pleť ale vynikajúco sťahuje póry, takže ja ju využívam hlavne na T-zónu. Aplikuje sa max. 2 krát za týždeň a obsahuje iba prírodné látky, čo každej pleti len a len prospieva. Zoženiete ju v  100 ml balení za 11,40€ na parfums.sk


4.) Posledným krokom z pleťovej kozmetiky je nanesenie krému na pleť. Krém by mal byť hlavne hydratačný a pleti dodávať potrebné látky a živiny. Krém, ktorý by takéto požiadavky splňal, je hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť od Avéne Hydrance.  Tento krém je svetový! Môžte ho používať ako cez deň, tak aj v noci a pleti dodáva potrebný jas a starostlivosť. Kúpite ho za 15€ na parfums.sk

Tak čo, ako si vy čistíte svoju pleť? Používate nejaké extra peelingy/masky alebo to vynechávate? Ospravedlňujem sa blbé fotky, ale môj fotoaparát stále nie je v poriadku, ale nabudúce to bude už lepšie, sľubujem!
Prajem ešte pekný deň ;-)

2 komentáre:

  1. zkusím;)..mám totiž jednodušší způsob:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. když to tak čtu, tak si říkám, jak to čištění pleti neskutečně flákám :/

    OdpovedaťOdstrániť