utorok 17. júla 2012

Music icon - INNA

Ahojte!
Tak čo vyspatý? Oddýchnutý? Ja som včera mala dosť nudný deň, až do večera, kým sme s Frederikou nevyrazili von. Večer nám bolo skvelo, hm to mojito ♥ No keďže moja mamka ma celý týždeň v práci dovolenku, bola taká milá a zobudila ma už o 08.30. No čo viac si priať :D Od rána len upratujem, psíka som vykúpila a teraz nám prišla dosť nečakane návšteva, tak som využila moment neprítomnosti svojej mamky, sadla za notebook a som tu! :) Zajtra musím ísť do opravy s foťákom, aby som Vám konečne mohla napísať už nejakú tú recenziu. Dnes vám ukážem moju hudobnú/módnu ikonu, ktorou je speváčka INNA. Okrem toho, že má úžasné pesničky, ktoré hrajú na každej jednej správnej párty,je jej štýl obliekanie božský! ♥ Má skvelú postavu, nádherné dlhé vlasy a štýl. Poučili ste už o nej? Aká je tá vaša hudobná ikona?
Mamka už na mňa volá, ach,ako ja neznášam upratovanie :/
Prajem ešte pekný deň ;)))













2 komentáre:

  1. Já miluji Innu a tento post je skvělý, často na google koukám na její fotky a outfity, tento post mě moc potěšil. Je úžasná a nejen v hudbě.

    OdpovedaťOdstrániť