štvrtok 31. januára 2013

HAIR CARE ROUTINE

Ahojte holky!
Tak čo,ako sa máte? Aj vám už táto nekonečná zima lezie na nervy? Dnes som si pre vás pripravila článok s vlasovou tematikou,t.j. moja rutinná starostlivosť o vlasy. Niektoré výrobky možno už budete poznať,keďže som ich už spomínala v starších postoch,ale to len potvrdzuje to,že skutočne stoja za vyskúšanie. 
Čo sa týka "ideálneho" šampónu,tak tých som už vyskúšala pomerne veľa. Najskôr,keď som si začala vlasy farbiť,tak cca 3 roky dozadu,som používala práve šampóny určené na farbené vlasy,ale tie nejaký úspech u mňa nezaznamenali,navyše z mojich vlasov sa používaním žehličky a kulmy na vlasy, stali suché nepoddajné vlasy. Opäť,moje vlasy okúsili mnoho šampónov na suché vlasy,hlavne tých drogérkových,ale stále to nebolo ono. Až nakoniec som si objednala z internetu šampón na suché a poškodené vlasy  L´Oréal Absolut Repair cellular a môžem hrdo povedať,že konečne som našla svoj ideálny šampón!♥ Po umytí sú vlasy hebké,zacelené,dokonca mám pocit,ako keby boli "hrubšie". Má jemnú nenútenú vôňu a neskutočnú výdrž. Je dostupný v 2 variantoch: v 250 ml balení a väčší v 500 ml balení. Ja som si zobrala ten väčší a používam ho už nejaké 4 mesiace každý druhý deň a stále ho mám! Je proste skvelý. Balenie je žltej farby,navrchu má dávkovaciu pumpičku,takže sa nemusíte báť,že vám toho vytečie zbytočne veľa. Takže ak hľadáte šampón,ktorý má pomôcť vašim suchým a zničeným vlasom,navrátiť im elasticitu a lesk,tak tento je ten,ktorý hľadáte. Cena 500 ml balenia je okolo 10€,menšie balenie 250 ml stojí okolo 7€. 


































Po umytí vlasov nasleduje kondicióner. Kondicióner som,žiaľbohu,nenašla zatiaľ ten svoj ideálny ako šampón spomínaný vyššie,takže ich dosť obmieňam. Ale tak momentálne používam kondicionér pre suché a poškodené vlasy z tej istej rady ako šampón,teda L´Oréal Absolut Repair cellular a som s ním celkom spokojná.

Aspoň raz do týždňa treba dodať naším vlasom chvíľu relaxu a detoxu vo forme masky. Nie len, že obnovuje ich štruktúru,ale zároveň ich vyživuje rôznymi vitamínmi. Medzi moje 2 TOP masky určite patrí maska na suché a poškodené vlasy od Kallos- Honey,ktorú som recenzovala už dávnejšie TUTO.

Druhou maskou je maska od rovnakej značky Kallos -Latte určená na poškodené,chemicky ošetrené vlasy. Môžem povedať,že všetky masky na vlasy od Kallos sú božské! Masky sú väčšinou balené v 800 ml baleniach za cenu nejakých 4€. Áno,dobre čítate, 800ml za 4€,božské. Avšak videla som už tieto masky aj v menšom balení na rôznych e-shopoch,samozrejme,že aj za nižšiu cenu. Podľa mňa investícia do 800 ml masky od Kallos(akejkoľvek,podľa typu vlasov) sa určite oplatí. Konkrétne táto,ktorú mám ja,skvelo účinkuje na suché vlasy. Ja osobne masku používam raz do týždňa,väčšinou v nedeľu (po víkendovej párty moje vlasy vyzerajú strašne :D ) a držím ju na vlasoch hodinu,niekedy aj viac.Po opláchnutí vlasy neskutočne krásne voňajú za latte,dokonca aj pri ďalšom umývaní vlasov je cítiť ešte tú skvelú vôňu. Vlasy sú po maske extra jemné,hladké na dotyk,no ako v bavlnke. Opäť,maska je vhodná pre baby so suchými,až chemicky poškodenými (peroxidy,časté farbenie) vlasmi. Za mňa fakt vec,bez ktorej by moja vlasová starostlivosť nebola ničím.

No a po uschnutí vlasov používam rôznu bezoplachovú starostlivosť,teda rôzne spreje či už na lesk vlasov,ich vitalitu alebo hydratáciu,veľmi často ich obmieňam, keďže pri mojom umývaní vlasov každý druhý deň sa mi pomerne rýchlo míňajú.
To by bola tak v skratke moja "starostlivosť o vlasy". Čo používate na vlasy vy? Stretli ste sa už s niektorým produktom,resp.aké ste s ním mali skúsenosti? 
Budem rada,ak mi vaše názory necháte dole v komentároch. Prajem ešte pekný deň ! :))

1 komentár: