pondelok 21. januára 2013

New in from London-part I.

Ahojte kočky!
Tak dnes vám ukážem menšie new in z nákupov v Londýne. Táto part I. je skôr kozmetická,vecičky som fotila ešte v sobotu,ale samozrejme,že som všetky nestihla a dnes keď som sa vrátila zo školy,bolo už totálne zle svetlo na fotenie,tak zvyšné veci vám ukážem v inom poste/-och.
Aký ste mali začiatok týždňa? Vykročili ste doň tou správnou nohou? :)

                                                                  MAC tvárenka a lesky na pery

MUA rúže

MUA paletky
                                                                              Paletka Sleek
                                              Ceruzka na obočie MUA, biela ceruzka na oči MUA
MUA lícenky, v strede MUA bronzer

višňový Carmex♥
klieštiky na riasy + fake tattoo na pery
samozrejme,pamiatkové pohľadnice z Londýna ♥

4 komentáre:

  1. úplne dokonalé veci.. ale aj tak sa mi najviac páčia tie pohľadnice nepošleš jednu? :DD

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v Londýne som si aj ja kupila MUA paletky :) inak pohladnice to nesmie chybat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vecičky, ale ten Mac. Juj, ja mám od nich len 2 štetce. Mám jednu vec v zozname, čo chcem, aby mi od nich doniesla kamoška z USA. Ale musím sa krotiť =D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. woow parádne veci :)) hlavne tie od MACu....bude super ak spravíš na ne aj recenziu :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť