streda 20. februára 2013

Other holiday´s day

Ahojte kočky!
Svoj dnešný ranný deň som začala na prázdniny pomerne skoro,keďže dnes som už musela ísť na kontrolu k lekárke,lebo včera som zaspala :D Hneď ráno som svoju včerajšiu lenivosť oľutovala pri predstave,aký bol včerajší deň pekný a aký je dnešný hrozný,všade samý sneh! Momentálne mi svieti slnko krásne do okna,ale čo mám z toho,keď som už doma! :D Po návšteve lekárky som vyrazila mrknúť do Dm-ky,kde konečne k nám dorazila kolekcia Hugs&Kisses od Essence. Samozrejme,neostalo to len pri "čumingu" :D:D Odniesla som si 2 lesky na pery: odtieň 01- Sugar Baby Love a odtieň 02 Save Your Kisses For Me :) Laky na nechty,lícenka a paletka tieňov( obsahovala 4 celkom pekné,ale jeden ZELENÝ tieň,blé) ma vôbec nezaujali. Čo ma ešte zaujalo bolo LIPS SCRUB,po ktorý sa ešte vrátim :) Čo vy a táto limitka? Ulovili ste si z nej niečo? Aké sú vaše skúsenosti? Bude rada,ak mi necháte v komentári vás názor na lesky,ak ste ich teda vyskúšali,keďže som na ne zatiaľ čítala len pozitívne reakcie. Ja si idem pustiť nejaký film,užívať si ešte to sladké ničnerobenie,kým sa dá :) Prajem ešte pekný deň! 


sladký obedík od maminky♥

3 komentáre:

  1. tie lip tinty nemajú chybu ♥


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám ten růžový lip tint a moooc se mi ta barva líbí :) Jinak mě taky zaujal ten scrub, ale odolala jsem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie su krasne :) Ten červený nemá chybu!
    aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť