utorok 19. februára 2013

Sleek Eye shadow palette- STORM

Ahojte holky!
Aj u vás vládne ešte sneh? Človek sa cez víkend potešil,že konečne príde jar,keďže to tak aj cez víkend vyzeralo a dnešný ranný pohľad von oknom hovoril úplny opak. Ja som sa potešila,že konečne môžem plnohodnotne nosiť svoj krivák,ale opak je pravdou,asi si musím ešte počkať. Dnešný deň som mala  naplánovanú návštevu lekára,ale nebola by som to ja,keby som na ňu nezaspala :D No po skvelom včerajšom večery niet divu - btw.čím ďalej,tým viac mi začínajú chutiť miešané drinky :D Tak návštevu lekára si musím preložiť na zajtra,o chvíľu ešte utekám na poštu po balíček z Honkongu. A vy sa ako máte? Tešíte sa na jar? 




Dnes si niečo povieme o paletke očných tieňov od Sleek v odtieni Storm. Túto paletku ste mohli vidieť TUTO,takže ju už používam okolo 2 mesiacov a stala sa mojou najobľúbenejšou. Kúpila som si ju v klasickej drogérii v centre Londýna( kozmetické značky v našich drogériach sa pred tými v Londýne môžu skryť),ale presnú cenu si už žiaľbohu nepamätám. Myslím,že stála niečo okolo 8€,ale zoženiete ju aj TUTO za 290kč. 
Balenie: paletka je zabalená v klasickom obale,typickom pre Sleek.Čo sa týka samotnej paletky,tak tá obsahuje zrkadielko+aplikátor. Ja osobne pribalené aplikátory nemám vôbec rada,keďže sú podľa mňa nepraktické,ale s týmto sa dá aj celkom dobre pracovať.
Odtienie: sú krásne zemité - 9 tieňov je s trblietkami,zvyšné 3 sú matné.
Pigmentácia: je skvelá, u prvého radu,teda tých svetlejších je priemerná, v druhom rade,teda tmavšie odtiene sú pigmentované výborne. Čo sa týka tých tmavších odtieňov,tak mám pocit,že aj trošku prášia,ale nie je to žiadna katastrofa. 
S touto paletkou dokážete vyčarovať či už denné líčenie do školy/ do práce,tak isto aj smokey líčenie na párty alebo žúrku. Celkovo túto paletku hodnotím veľmi pozitívne,patrí medzi moje obľúbenkyne :) 

1.RAD
2.RAD
Nezľaknite sa ma :D
Btw. denné líčenie s paletkou Sleek
Pripravená do chladného počasia cestou na poštu :D

4 komentáre: