pondelok 18. februára 2013

Super Beblesh Balm BB od Skin79-RECENZIA

Ahojte kočky!
Konečne sa nám začali jarné prázdniny,síce von to popravde na jar vôbec nevyzerá,o čom svedčí aj momentálne mínusová teplota,ktorá je von. Ale aj tak,týždeň sladkého ničnerobenia,no kto by nechcel?:) Konečne si človek poriadne oddýchne od školy,povinností a zrelaxuje. Máte nejaké extra plány na prázdniny? Ja si budem vychutnávať prázdniny v duchu už spomínaného sladkého ničnerobenia♥,možno nejaký shopping,návšteva známych a večerné drinky;) 



Tak prejdime už k zhodnoteniu BB Creamu od Skin79. Takže BB Cream Super Beblesh Balm je v prvom rade len v jednom odtieni,ktorý sa na pokožke pekne prispôsobí jej tónu a odtieni,takže je vhodný či už pre bledule aj tmavšie typy. 
Konzistencia: je po vytlačení krémová,avšak ľahko sa rozotiera a pomerne rýchlo vsaje do pleti.
Krytie: je stredné,silné akné alebo vyrážky neprekryje dostatočne,takže na ne treba určite použiť aj korektor. Jeho krytie by som prirovnala ku krytiu ľahkého,až stredného make-upu (čo je pri BB Creame pre mňa super.)
Výdrž: ja osobne používam pod všetky BB creamy aj podkladovú bázu,keďže nechcem riskovať,aby som po 7 hodinách v škole vyzerala ako mapa,v lepšom prípade sa leskla ako disco guľa :D Takže výdrž s podkladovou bázou je aj 7 hodín v pohode,dlhšie som to ešte neskúšala.
Ochranný faktor:  SPF 25, čo je skvelé!
Vôňa: žiadna,neparfémovaný 
Balenie: 40g (vydrží v priemere aj 2-3 mesiace pri každodennom používaní)
Dostupnosťebay
Cena: popravde na presnú cenu si už nespomínam(ak ste ho niektorá objednávali,môžte mi cenu nechať v komentári) ale myslím, že okolo 2-3 libier.
Toto všetko hodnotím ako klady tohto BB Creamu. Avšak našla som na ňom aj jeden jediný nedostatok a tým je nízka,resp. žiadna hydratácia pleti. Neviem prečo,ale niekedy mám pocit,akokeby moja pleť nedýchala a na niektorých miestach bola neskôr vysušená. Začala som zmenou denného krému,tak uvidíme,či to pomôže :)
Tak čo holky,máte skúsenosti s týmto BB Creamom? Preferujete európske alebo ázijské BB Creamy? Ja sa idem ešte rýchle pripraviť,keďže o chvíľu ideme s kamoškou Frederikou na večerný drink,tak aby som stíhala :)) Prajem ešte pekný večer,ahojte!:*
                        Foto zľava:pred použitím BB Creamu, sprava pleť s BB Creamom+korektor

4 komentáre:

  1. mám tento 5 ml a strašne veľmi mi nevyhovuje...


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow naozaj krásne zjednotí pleť :)na tento BBcream som však počula len samú chválu :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám len jediný bb krém a to tento...som spokojná, keďže nemám s čím porovnávať..:D

    OdpovedaťOdstrániť