utorok 29. mája 2012

Báječná vecička za banálnu cenu

Báječná vecička za banálnu cenu, čo to len môže byť? 

Minulý týždeň na výlete v Poľsku sme s kamarátkou navštívili drogériu ROSSMANN, ktorú,bohužiaľ, na Slovensku nemáme.
V hlavnom meste Poľska, Krakowe, sme neodolali a vošli. Jediná vecička, ktorú som si tam kúpila, bol Soft peeling od značky Synergen. Pravdupovediac s touto značkou som sa ešte nestretla a ani som o nej vôbec nepočula doteraz, čo je veľká škoda. Peeling ma neuveriteľne prekvapil, keďže v prepočte na €, stál necelé 1,50€ a za túto cenu jednoznačne stojí za vyskúšanie. Myslím si, že pokojne sa môže vyrovnať aj peelingom s vyššou cenovou kategóriou.
Po nanesení na pokožku je veľmi hydratačný a navyše krásne vonia, takže šup šup do drogérie (ak nejakú takú na slovensku nájdete :D:D ale dá sa aj objednať z internetu), lebo u mňa jeden z NAJLEPŠÍCH produktov jednoznačne ! :) 
Máte aj vy nejaké skúsenosti s týmto peelingom alebo s touto značkou? 
Želám ešte pekný večer ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára